مقاله

خرید دیاگ

خرید دیاگ و انتخاب آن برای خرید می تواند چالش برانگیز باشد. دستگاه دیاگ در تعمیرات امروزی خودروها نقش مهمی ایفا می کند. این وسیله از طریق ارتباط برقرار کردن با واحد کامپیوتر خودرو یا همان ECU (ایسیو) اطلاعات مهمی در مورد عملکرد خودرو به دست می آورد. تعمیرکار با استفاده از این اطلاعات به مشکلات خودرو پی می برد و سپس به رفع آنها اقدام می کند.

در این صفحه چند دستگاه دیاگ مرغوب ارائه شده در فروشگاه صنعت نوین را لیست کرده ایم، تا شما بتوانید به آسانی نسبت به خرید آنلاین دیاگ از سایت صنعت نوین خودرو اقدام کنید.

خرید دیاگ
خرید دستگاه دیاگ به صورت آنلاین از فروشگاه صنعت نوین خودرو

خرید دستگاه دیاگ مهاد صنعت G4

دیاگ مهاد صنعت G4

۴۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان

قیمت دیاگ مهاد صنعت G4 ارائه شده شامل سخت افزار پرتابل صفحه رنگی مدل G4 به همراه کابل اصلی و کانکتور  OBD و کیف برزنتی دستگاه  و بسته ی نرم افزاری A02 می باشد. ضمنآ اینکه شما می توانید از صفحه ی آن به صورت لمسی رنگی استفاده نمایید همچنین می توانید بجای استفاده از صفحه ی لمسی از صفحه کلید پایین دستگاه نیز استفاده کنید. این دیاگ دارای یکسال گارانتی است. جهت مشاوره و هماهنگی بیشتر برای خرید دستگاه میتوانید از ساعت ۸ صبح الی ۸ شب با شماره ی ۰۸۱۳۲۶۴۱۲۱۰ تماس بگیرید.

  بیشتر بخوانید

موجود در انبار

خرید دستگاه دیاگ TNM

دیاگ تی ان ام

۳۹,۹۰۰,۰۰۰ تومان

پروگرامر ۷۰۰۰ خودروئی به همراه دیاگ و تیونینگ برای سفارش خرید میتوانید آپشن هایی را هم به سفارش فوق اضافه نمائید. به این منظور با تماس به شماره ی ۰۸۱۳۲۶۴۱۲۱۰ از جزئیات آپشن ها و قیمت آن اطلاع پیدا می کنید.

اطلاعات بیشتر

خرید دستگاه دیاگ وی مکس

دیاگ ویمکس

۵۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان

دیاگ ویمکس قیمت دیاگ ویمکس ارائه شده در سایت شامل سخت افزار با صفحه ی لمسی هفت اینچ و کابل ها و کانکتورهای مربوطه است به همراه بسته ی نرم افزاری پکیج ۶ می باشد. بر روی این سخت افزار همچنین می توان نرم افزارهای انواع موتور سیکلت های انژکتوری ایرانی و خارجی را نیز اضافه کرد. این دیاگ قابلیت ارتقاء از طریق نصب فایل ارائه شده بر روی سایت شرکت را دارد و آپدیت نرم افزارها نیز به همین صورت انجام می شود. این دیاگ دارای یکسال گارانتی است و در صورت نیاز به استفاده از گارانتی، شما با…

اطلاعات بیشتر

موجود در انبار

خرید دستگاه دیاگ موتور آزمای ثمین

دیاگ موتور آزمای ثمین

۳۹,۵۰۰,۰۰۰ تومان

دیاگ موتور آزمای ثمین دارای صفحه نمایش لمسی رنگی ۸ اینچ است. قیمت اراِئه شده برای خرید شامل قیمت سخت افزار به همراه بسته ی نرم افزارهای موتوری ایرانخودرو،سایپا و زامیاد می باشد. بر روی این سخت افزار همچنین می توان نرم افزارهای انواع موتور سیکلت های انژکتوری ایرانی و خارجی را نیز اضافه کرد. این دیاگ قابلیت ارتقاء اینترنتی نرم افزارها را دارد و آپدیت نرم افزارها نیز اینترنتی از طریق ارتباط با وای فای برقرار می شود. این دیاگ دارای یکسال گارانتی است. جهت مشاوره و هماهنگی بیشتر برای خرید دستگاه میتوانید از ساعت ۸ صبح الی ۸…

اطلاعات بیشتر

موجود در انبار

خرید دستگاه دیاگ موتور سیکلت موتورآزما

دیاگ موتورسیکلت موتور آزما

۲۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان

قیمت ارائه شده مربوط به سخت افزار است و بسته به اینکه روی چه موتور سیکلت هایی کار می کنید نرم افزارها به این سخت افزار اضافه می شود. بر روی این سخت افزار همچنین می توان نرم افزارهای خودروئی ایرانخودرو، سایپا و سایر شرکت های خوروساز را نیز اضافه کرد. این دیاگ قابلیت ارتقاء اینترنتی نرم افزارها را دارد و آپدیت نرم افزارها نیز بصورت اینترنتی از طریق ارتباط با وای فای انجام می شود. این دیاگ دارای یکسال گارانتی است. جهت مشاوره و هماهنگی بیشتر برای خرید دستگاه میتوانید با ما(۰۸۱۳۲۶۴۱۲۱۰) تماس بگیرید.

در این نوشته، چند دیاگ موجود در فروشگاه صنعت نوین خودرو را معرفی کردیم. شما می توانید اطلاعات مربوط به هر دیاگ را مطالعه کرده و با استفاده از دکمه «افزودن به سبد خرید» اقدام به خرید آنلاین دیاگ از این سایت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید